I'm back

Ja, jag är tillbaka här på jacksonrathbone.blogg.se!
Det är evigheter sedan senast jag bloggade, jag hade ju t.o.m tagit bort bloggen helt och hållet! Jag ber väldigt mycket om ursäkt för att jag bara slutade mitt i allt utan en enda förklaring. Jag har inte helst någon ordentlig ursäkt, jag antar att jag inte hade tid eller någon ork med bloggen.

Men now I'm back! Jag har återlivat bloggen igen. Samma blogg som förut, bara lite ny och fräsh design!
Anledningen till att jag har valt att börja blogga igen är inte att jag har mera tid, utan jag helt enkelt saknade det! Även om det kunde bli stressigt när jag försökte blogg åtminstone en gång per dag.
Jag tänker inte lova att blogga ofta och mycket. Då finns det en viss risk att jag tröttnar igen. Men jag tänker göra mitt bästa för att jacksonrathbone.blogg.se ska bli bättre än förut!


Välkommen tillbaka kära läsare!

Kommentarer
Postat av: TTS - Julia

Välkommen tillbaka! ;D

2009-09-27 @ 22:47:29
URL: http://thetwilightsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0